Kjøpsvilkår

Kjøpsvilkår og informasjon for bestilling fra www.prisunik.no

SERVICEERKLÆRING

Vi i PrisUnik ønsker å gjøre vårt ytterste for at dere som kunde blir fornøyd med den service og de produkter vi tilbyr. På beste, mest effekive og enklest mulig vis skal vi sørge for at du er fornøyd med din handel hos oss, fra du bestiller til du mottar varen(e).

PRISER

Alle priser på www.prisunik.no er eks.frakt. Alle priser beregnes og oppgis vìa e-post/telefon under behandling av ordre og før avsendelse.

ORDRE – BETALING – FAKTURERING

Alle ordre skjer vìa e-post, bestillingsskjema eller telefon. Alle bestillinger med ordrebekreftelse faktureres.

LEVERING

Oppdrag og varer som skal sendes har utsending første tilgjengelige arbeidsdag etter bestillingen er satt og bekreftet – alle sendinger avtales på forhånd mellom kontaktperson og kundebehandler. Om det er avvik i leveringstiden utover avtale blir du kontaktet snarest. Der sporings-/kollinummer er tilgjengelig vil dette bli oppgitt snarest etter at pakken er sendt. Om varer haster eller behøves innen en spesiell dato bes du å ta kontakt med oss for å avklare leveringsmulighetene.

FRAKTKOSTNADER

Alle fraktkostnader tilkommer – vi har svært gode avtaler på frakt som kommer våre kunder tilgode. Frakberegninger kan tas i forkant av bestilling og opplyses for kunde via e-post/telefon før sending. Kunden kan om ønskelig selv ordne med sending og frakt, eller hente varen selv, men dette må opplyses om under bestilling/ordrebehandling.

EMBALLASJE

Vi prøver så langt det er mulig å gjenbruke emballasje og innpakningsmedium som plast- og papirposer, bølgepapp, esker, glass og lignende eller holde oss til materialer som har størst mulig gjenvinningsverdi. Ikke bli overrasket hvis du får pakke fra oss som har tredjeparts logo, merke eller skriverier på seg. Vi lover å gjøre vårt beste for å pakke varene vi sender på en forsvarlig og miljøvennlig måte slik at de kommer frem inntakt og i perfekt stand samtidig som vi forsøker å unngå skader på vår felles natur og miljø.

RETUR / ANGRERETT

Hvis du av en eller annen grunn angrer eller behøver å returnere ditt kjøp så ta kontakt med oss. Ved retur ønsker vi at du tar kontakt med oss slik at vi er oppmerksom på retursendingen og kan bistå mest mulig. Vær vennlig å oppgi hvorfor du ønsker å returnere varene, slik at vi kan forbedre både produkter og kundeservice. Brukte varer og personlig tilpassede spesialbestillinger vil ikke bli akseptert i retur.

Ved retur må du selv legge ut for frakt og stå ansvarlig for at varene er forsvarlig pakket. Returvarer skal IKKE sendes med postoppkrav, de vil i så fall ikke bli hentet og du får dem i retur per Postens vanlige prosedyre. Bruk vanlig postpakke eller brev ved retursending.

REKLAMASJONER

Hvis du har mottatt feil varer eller det oppstår en kvalitetsmessig feil på varene bes du ta kontakt med oss snarest slik at vi kan bistå deg i å returnere eller erstatte/reparere varen(e). Vær vennlig å forklare hvilke varer som er feilsendt eller hvordan feil/skade som er skjedd med varene.

Ved retur av feilsendte varer må du ta kontakt innen 30 dager. Ved skader som kan skape reklamasjonsgrunnlag må varen umiddelbart tas ut av bruk og bilde/forklaring sendes oss på e-post (post@prisunik.no) slik at vi kan vurdere hva som kan gjøres for å hjelpe best mulig. Vær vennlig å pakke varene forsvarlig, aller helst i originalemballasje hvis så finnes.

 

mvh
Pris Unik.no / Nygaard Trading